Tisdag den 31:e Augusti 2010

Blir sista inlägget för Augusti 2010 =)

Mötte upp Johanna utanför sjukhuset vid 11.10 så gick vi till provtagningen så jag kunde ta blodprov. =)
Sen gick vi upp till Polisen så vi kunde ta ut vårat nya legg.
åkte in till stan och tog något att käka. Hade inte ätit någon frukost för jag skulle vara fastande på blodprovet, as jobbigt :P Blir så jävla hungrig haha :P
Sen åkte vi in till Skägget för Johanna skulle till tandläkaren, så ja hängde på henne.
Usch, tandläkaren är verkligen nått jag hatar. BLÄÄÄ!
 Sen drog vi hem till mig så ja kunde käka lite. Gick bort till Johannas syster Madde, va där en stund och nu är jag hemma om bloggar om min dag =)
Fick ett samtal innan. Frågade om jag kunde komma intervju i morgon :D Självklart jag kan det =)
Så vi får se hur det går =)
Sen ska jag även till sjukhuset i morgon igen för att träffa min läkare.
Underbara Johanna hänger på i morgon också =)
Nu blire chill resten av kvällen!

See Ya To Morrow. Peace Out!   /Elin*


Always You And Me!<3


Kommentarer
Postat av: mia

Åh i morron ses vi gumman :D.. Då får jag träffa er töser :D !! hihihi <3

2010-08-31 @ 20:28:11
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: sundarii

Johanna är verkligen en sann vän som följer med dig överallt :)

2010-08-31 @ 20:34:10
Postat av: Elin

Mia: hihi de gör vi! :D <3



Sundarii: En finare vän finns inte! =)

2010-08-31 @ 20:53:59
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0