Söndag den 8:e Augusti 2010

Söndagens väder var inte så roligt idag så jag när jag vaknade förut.
Men för min del gjorde det inte så mycket.
Har en del att göra framför datorn idag så det kan va skönt om det blir gjort så jag slipper va ute i sista minuten.
Sen senare tänkte ja faktiskt ta mig ett bad. Ska bli skönt =)
I fredgas var jag ute i Vikingstad med Mia, Lina och Milli.
Vi hade en kortspel ikväll. Riktigt kul faktiskt. Spelade plump och Mia hade inte kört det sen ja bådde ute i Nykil.
Och det är 4 år sen :P Haha. Men endå så lyckades hon vinna. TUR!! :P
Senare åkte Mia hem och då var vi bara 3.
Spelade lite till sen kom Klint och Emil och då åkte vi till Max och käkade och sen hem =)
Lördagen blev ungefär lika dan :P
Rätt lugnt på dagen men senare mot kvällen blev det att ta fram korten igen och börja spela.
Men denna gång fick vi besök av bästa Johanna<3 och hennes karl Dennis. =)
Plus att vi va i skägget och spela kort hemma hos Ewa =)
Dennis ville vara med och spela plump när vi hade kört ner till 6 kort.
Han fick hoppa in med 6 plumpar:P Han vann inte iaf hehe :P Hade vart en himla tur också i sånt fall hehe :P
Sen höll Dennis på att slå ihjäl sig när vi skulle ut och röka.
Jag gick bakom honom och såg allt och det va typ bara jag som tyckte de va kul hahaha :P
Nog om helgen. Tack iaf alla =)

Nu ska jag bara sitta och fixa massvis.

Grattis Lillefot som fyller 2 år idag! :D Mammi älskar daj! <3


Lillefot!  2008-08-08<3

Peace Out!   / Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Naw, vilken söt kisse! :D

2010-08-09 @ 10:44:04
Postat av: Elin

hihi tackar :D:D

2010-08-09 @ 17:05:29
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0