Söndag den 22:e Augusti 2010

Nu jävlar har jag fixat klart min blogg. Nu är jag riktigt nöjd med den faktiskt =)
Suttit hela dagen med Lina och Mia och fixat. Lina har fixat Mias blogg och jag har fixat min med lite hjälp av Lina vid sidan av =) Vill ni titta på Mias blogg så finns den här . Den riktigt mysig och fin =)
Varit lite smått seg hela dagen idag. Typiskt söndagar hehe.
I morgon ska jag åka till polishuset. Och undrar ni nog vad jag ska göra där... :P
Jo de är så att mitt legg går ut på onsdag och måste fixa ett tilfälligt legg för jag ska ju åka på kryssning på söndag. Så måste ju fixa det så jag kan handla i Taxfreen och i baren =)
Så det ska jag fixa i morgon =) 
Helgen har varit lugn. Va på stan som sagt i fredags och igår satt jag och spelade kort med Lina till natten.
Nae de får bli bra såhär för idag. =)

Peace Out!       /Elin* 


Kommentarer
Postat av: mia

Din blogg blev as nice gumman :D.. !!

Tack för idag underbar dag !! <3

Du betyder så himla mycket för mig ska du veta !! <3

Love u

2010-08-22 @ 23:15:25
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

HIHI TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! :D

Din är också suuper fiin :D

Tack för idag själv <3

Tack hjärtat! Du betyder mycket för mig med

Love U 2 <3

2010-08-23 @ 00:10:49
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Åh, vi ska fixa legg i veckan så fort vårt personbevis kommer. Vi bytte ju efternamn i somras och jag gifte ju mig i vintras så jag har hunnit avverka 2 efternamn sen förra året då mitt legg gick ut :P

2010-08-23 @ 10:41:01
Postat av: sundarii

Glömde ju tillägga: Designen är ju jättenajs! :D

2010-08-23 @ 10:41:39
Postat av: Elin

Sundarii: Ahaaa, så pass alltså? De va inte illa =)

Tycker inte om att ta kort till legg haha :P

Hehe TACK SÅ MYCKET!!! :D :D :D

2010-08-23 @ 13:01:57
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Ewa

Wooooow vilken fin blogg!!! Kanoners!! Fniss.....ni brudar är goa ni....åter i stan en vecka igen......så te finns....;-) Kram "mamma" EWA

2010-08-23 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0