Söndag den 1:a Augusti 2010

Jahopp. Inne i Augusti nu då. Snart är sommaren slut och hösten ska närma sig.
Men så ska det ju komma sån här exotisk värme innan IGEN!
Klarar fan inte värmen alltså, inte så varmt som det har varit vissa dagar. De är GRYMT alltså.

Har nyss gjort klart med mitt förråd där jag har alla mina kläder och skor. Köpte ju en ny byrå till förrådet så nu har jag fixat klart med det.
Vart riktigt snyggt må ja säga :D Nöjd!

Igår blev det en tjejkväll ute på landet i Nykil hemma hos Mia,hon bor visserligen inte där längre men dom va hundvakt där =)
Var riktigt trevligt och riktigt kul faktiskt. Vi grillade snackade skit körde ölspelet och de va många som kände idag att dom gärna hade sluppit spela det igår. Haha :P
Tänker inte nämna några namn men själv klarade jag mig undan den där JÄTTE jobbiga fyllan som en viss dam fick va med om igår. :P
Du mår som du förtjänar idag va? :P
Nae men de va riktigt kul faktiskt, vi skulle ta en tjejkväll snart igen tyckte vi =)
Ska lägga upp lite bilder från gårdagen också =) Tog bilderna väldigt tidigt på kvällen så alla är inte med men några iaf :D
Ny vecka i morgon. Det innebär Arbetsförmedlingen 2 gånger denna vecka sen söka jobb på andra sätt och ställen. Snart dags för att träffa min jobbcoatch också så bäst att få så mkt som möjligt klart.
Skänninge marknad är också i veckan. Man kanske skulle åka dit å ta sig en titt =)

Nae nu blire chill resten av kvällen.


Jossan och Mia =)


Lina =)


Mia =)


Johanna =)


Dags för ölspelet =)


Armbrytning mellan systrarna=) Vem vinner?


Jossan vann =)


Dags igen fast mellan Mia och Lina.
Mia vann =)


Hulda gick iväg med Linas Bag In Box :P


Denna bild får avsluta det hela :D
Tack alla för kvällen igår =)

Peace Out!    /Elin*


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mkt själv pullan.. Å den där DAMEN, jag hörde rykten om att hon mådde SKIT dagen efter.. HAHA fast inte lika illa om hon inte hade fått ur sig allt på kvällen.. Kvällen slutade även med skrapsår i halva ansiktet på DAMEN också.. :) haha.. De är vad ryktena säger iaf..

Nu ska jag gå å smörja in mitt ansikte men en speciell kräm som hjälper att läka.. :) hahaha

Puss

2010-08-03 @ 00:13:47
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha synd att du avslöja dig själv även om de va meningen :P Men kul va det iaf och det kan nog alla hålla med om som va där. =)

2010-08-03 @ 02:22:29
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0