Söndag den 15:e Augusti 2010

Nyss hjälpt mamma med att baka vaniljbullar och negerbollar. Ska bli gott sen till efterrätt när ja ätit Potatisgratäng och sallad :D
Satt och skrev i min vanliga dagbok förut vilket va sjukt länge sen.
Men de va så JÄVLA skönt att skriva av sig där med saker som jag inte delar med mig av här.
Igår var det ju bilträff.
Va inte så mycket att hänga i granen men de va skönt att göra nått istället för att sitta hemma och slöa.
Men blev så jävla trött på kvällen så kom hem vid 12 tror ja klockan var typ.
Så de var riktigt skönt faktiskt. =)
Idag blire bara chill. Har lite att fixa med, får lite ångest när ja tänker påt men ja måste görat för mitt eget bästa.
Nu äre mat som gäller.

Peace Out!    /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Men vad fan vad gott du får äta då! Vill oxå ha potatisgratäng och vaniljbullar och negerbollar!!!!!!!!!!!!! Snyft...



;)

2010-08-16 @ 18:16:10
Postat av: Elin

Haha :P Det finns kvar ;)

2010-08-16 @ 20:29:03
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0