Onsdag den 4:e Augusti 2010

Jaa... Mensvärk är något ni karlar ska vara jävligt glada över att ni inte får.
har största värken nu i 3 dagar. Idag börjar det lugna ner sig som tur är men fy faan va jag har lidit. BLÄ.
Bara legat och inte gjort ett skit typ.
Håller på att söka jobb som en idiot. Jag tänker inte ge mig förns ja har ett jobb, nu vill jag ha eget.

Iaf... Nu ska ja försöka ge mig på photoshop tänkte ja. Ett program som jag inte fattar mig på öve huvudtaget.
Men ja måste fixa en ny header på bloggen =)
Får ringa Lina om ja inte fattar nåt :D

Peace Out!      /Elin*


HEEEEEEEEEET!!!!!!!   :D


Kommentarer
Postat av: henke

Photoshop är lätt när man väl kan det, riktigt bra bildredigeringsprogram :)

2010-08-04 @ 14:00:07
Postat av: Elin

Hehe men de är svårt att lära sig :P

2010-08-04 @ 17:17:54
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Moderskeppet. se är en suverän sida, där lärde jag mig massa. Och så fanns det en annan sida, en kille med blogg som beskrev ALLT inom bloggdesign men den där fanskapet bytte domän och sen dess har jag inte hittat hans sida. Argh!



Åh... Det är ju Joel Kinnaman.... Ur filmen "Snabba Cash" och det var ju inte så konstigt att jag inte visste vem han var. Men när jag tittade på andra bilder på honom i Google så är han faktiskt rätt fin att se på :P

2010-08-04 @ 18:17:37
Postat av: Johanna

Han är ju så jääävla fiiin =D mumma ;-)

2010-08-05 @ 10:39:10
URL: http://meetoyou.blogg.se/
Postat av: Elin

Ahaa okej.. Då ska jag titta förbi där =)

Haha SÅ typiskt :P



Haha JAAA!!! :D:D Han är HEEEEEEET! Ögongoidis :D



Johanna: Duu.. Han är RIKTIGT FIIN! Tänkte dig han mellan 2 vita lakarn haha :D

2010-08-05 @ 12:55:33
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Photoshop är väldigt krångligt men när man fått lite kläm så kan man faktiskt få till de riktigt bra ;)

Jag har en gubbe som e duktigt så han har lärt mi NYA photo shop. de gammla jag hade va MYCKE lättare :)

Puss<3

2010-08-05 @ 23:16:07
URL: http://theblackpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0