Måndag den 9:e Augusti 2010

Dagen började rätt bra. Vaknade före klockan vilket va riktigt skönt. Gick upp och käkade frukost.
Sen vid halv 12 kom Mia, vi bestämde igår att vi skulle åka och träna idag och börja igen denna vecka.
Åkte ner till AMS innan och lämnade in mitt papper så jag får pengar i slutet av månaden. Kan ju vara bra hehe.
Sen åkte vi vidare till Simhallen, när vi kommer fram så är det stängt. JAHA?? Hehe.
Men det gjorde oss absolut igenting. Vi fick i alla fall motion och det var ju det som va meningen.
Vi va helt svettiga när vi kom fram eftersom vi tar oss fram genom att cykla. Vi är SÅ duktiga hehe =)
Åkte hem till mig igen så tog vi oss en fika istället =)
Nu ska jag snart äta sen ska jag sitta framför datorn hela kvällen och fixa en massa.
Tycker inte om att va ute i sista minuten med allt. Visserligen så är det ju typ 2 veckor kvar tills jag ska tillbaka men iaf. Skönt å ha det klart =)
Vart har jag alla papper förästen? Hmm....
Får leta efter dom hehe =)
Måste börja använda mina glasögon igen också känner jag. Har en sån grym huvudvärk. BLÄ!!

Peace Out!    / Elin*


NÄMEN OJ OJ OJ!!!! Så man har sett ut. FYY!!!
Året var: 2005-05-20  Skäms på mig Elin!


Kommentarer
Postat av: EWA

Fniss.....man brukar säga att åldern sätter sina spår.....men här var det nog mest positivt att din ålder satt sina spår...;-)

Kram EWA

2010-08-09 @ 21:33:46
Postat av: Anonym

Haha:P Tur att det va possetivt iaf. :P

Kram

2010-08-09 @ 22:13:03
Postat av: sundarii

Haha, kunde inte ha sagt det bättre än Ewa :)

2010-08-10 @ 08:09:18
Postat av: Elin

Det är ju nästan lite pinsamt :P

2010-08-10 @ 13:03:41
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Du var så söt! Det var ju så du såg ut när jag träffade dig första gången :)

2010-08-15 @ 20:32:12
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0