Måndag den 30:e Augusti 2010

Hemma från Kryssningen till Åland med Mamma, Pappa och bror Rille =)
Hade det riktigt kul och trevligt =)
Vi gick på båten vid 17.45, gick till våran hytt, fixade oss sen gick vi till TaxFreen och köpte lite som vi skulle dricka i hytten innan det var dags att gå och äta.
Vid 21.00 gick vi till Buffe´n och käkade. Gick rätt fort att äta. =)
Sen gick vi till Fun Club där Highlights spelade, sen var det även ett annat band där som spelade en salig blandning men dom va as bra =)
Rille hade fullt upp med brudarna hahaha :P De va kul att se honom slappna av och ha roligt. De va länge sen man gjorde det. =) Första gången för honom som han åkte kryssning också och han vill göra om det igen =)
Mamma och pappa köpte koskenkorva i TaxFreen en speciell liter, kommer nu inte ihåg hur mkt det var, men dom fick en gratis kryssning för 4 personer iaf =) Inte första gången dom får det haha :P Dom börjar fan bli stammisar på Cinderella nu :P
Aja... Nog om det. =) Kul hade vi iaf och de va huvudsaken. =) Lägger upp några bilder också =)
Ikväll blir det tidigt i säng. Dels för att jag är trött. Inte sovit så mkt på 2 nätter. Sen för att jag ska upp vid 9.30 i morgon och åka till sjukhuset och ta blodprov på fastande mage, möta Johanna, upp till polisen. Vi ska hämta våra nya legg som kommit :D Sen ska vi till stan och fika och prata MASSOR!! <3
Pullan har gått in i vecka 22 nu och magen bara växer på henne =) Och hon är så vacker :D
Annars i veckan har jag nått att göra varje dag tills på fredag. Ska försöka att skriva varje dag om mina händelser på dagarna =) Och ni får gärna följa mig varje dag med komentarer =)
Fick ett samtal idag också om att jag ska på intervju i veckan också förmodligen på Spice N Rice. En ny Restaurang som öppnat på Platens gatan =)
Nu slänger ja upp lite bilder åt er så skriver jag i morgon om min dag =)




Jag och bror på bussen mot Stockholm =)

Älskar dig kära bror!<3

Rille med pappa i bakgrunden med en öl :D


Min dricka =)


Kom fram till att jag drack 12 st och en drink :D


Rille iordning gjord i rökrummet =)


Jag i rökrummet =)

Mamma och Pappa på däck =)


Bror =)


Kortet på mig och Rille :P Haha BÄSTA!! Rille is my boddygard! :P


Lite utsikt =)
Och denna bild får avsluta allt =)
Tack för denna gång! =)

See Ya! Peace Out!   /Elin*


Kommentarer
Postat av: saesaesae

din bror är skitsnygg! (och du med, hjärtat.) ;D

2010-08-31 @ 09:17:56
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA :P Tackar ska du ha =)

I Love Him So Mutch!

2010-08-31 @ 09:56:23
URL: http://www.dumboelin.blogg.-se
Postat av: mia

Hahahahaha. bilden på dig o rille näst längst ner :D.. faaan så kul de såg ut :p..

va kul att du haft de bra gumman :D.. Du förtjänar att ha de roligt :D... Pussspuss <3

2010-08-31 @ 10:01:48
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha klockren :P

Tack Pullan!<3

2010-08-31 @ 18:04:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Roliga bilder och rolig resa! :D

Den sista bilden på dig och Rille var klockren! Haha.

2010-08-31 @ 20:16:08
Postat av: Elin

Sundarii: Hahaha :P

2010-08-31 @ 22:05:19
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha! Det är en typisk Rille grej att göra så! Hahahahaha. Sitter och garvar för mig själv :P

2010-09-02 @ 22:02:33
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0