Lördag den 21:e Augusti 2010

Nu har det gått 2 dagar sen jag klippte mig oh det känns fortfarande riktigt ovant men är också riktigt nöjd. Och som sagt så kommer jag bli ännu mer nöjd när jag fått i det röda i håret också =)
Sen ska jag bli fotad av en nybörjare som vill lära sig fota porträtt =) Säger inte av vem utan det får ni veta sen.
Igår så var det Rix FM festivalen. Åkte ner till stan med Johanna Dennis, Rille, Robert och Lina. Det var mycket trevligt faktiskt =) Var grymt trött när jag kom hem så det blev sängen typ direkt och somnade på nolltid haha :P


Till min underbara ärliga närmsta vänner:

Tack för att ni är mina vänner som alltid stått bakom mig när jag verkligen behövt det.
För att ni alltid varit ärliga mot mig och kommer förhoppningsvis alltid vara.
Tack för att ni alltid tagit mig som jag är. 
Tack för att oavsätt vilka val jag gör i livet så kommer ni ALLTID stå där för mig.
Att hjälpa varandra gå igenom livets svåra stunder gör oss mycket starkare.
Ni ger mig mod och hopp till att se det ljusa i framtiden.
Utan er hade jag varit tom.
Ni sviker inte för en skit sak, vi pratar om det istället och gör det till ett löst problem.
Detta är till mina 4 närmaste vänner. Det är ni som håller mig hel.<3



Peace Out!    /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0