Lördag den 14.e augusti 2010

Igår var det inflyttningsfest hos mia och markus. Det var riktigt trevligt faktiskt =)
satt hos mig innan jag och Elin Fors och grogga lite =) Sen drog vi bort till partyt.
Sen senare på kvällen fick jag träffa min Johanna<3  hon bara växer mer och mer för varje vecka och hon är så vacker <3 
Lyckat blev det iaf =)
Min kära bror Rille är uppe från falkenberg så satt med honom lite igår kväll också =)
Vaknade med skallebang och skakis i benen :P Men de är så de ska va tydligen :P hehe
Ikväll blire att åka på bilträff med Johanna och Dennis. Ska bli wowligt =)
Nu ska jag bestämma vadjag ska ha på mig ikväll sen höra av mig till Johanna och se vad hon säger. =)


Peace Out!      /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0