Torsdag den 8:e April 2010

Jajjemen då har man fyllt 20 då. =) Känns som vanligt än så länge, har ju inte vart på bolaget än hehe:P
Men det kommer nog gå bra hehe. =)
Dagen var underbar. kom folk hit under hela dagen så de va bra =).
Sen igår fyllde Angelica år, min brors tjej. Så då åkte vi till Lambohov jag körde förstårs =)  Firade henne, sen åkte vi till Linghem för att kolla läget med Rilles lägenhet. Han är ju i Falkenberg så va tvugna å titta te blommorna å posten. Sen åkte vi hem. =) Jag körde hela vägen =). DUKTIGA jag haha =)
Sen igår vann jag en Marilyn Monroe tavla på Tradera som jag hoppas på att få hämta idag. =)
Endast 71 kr. SOM HITTAT! =)
Nae nu ska ja käka lite tror jag. Min mage har kurrat ett tag nu hehe.
Just de, jag ska börja snusa också =)
Lite bilder kommer senare =)

Peace Out! =)

Den här vann jag =) HIHI!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

What? Har du inte varit där än?. Dit går man de första man gör ju:)

2010-04-08 @ 20:56:42
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha alla säger det:P

2010-04-09 @ 01:56:43
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0