Onsdag den 21:e April 2010

Idag regnar och snöar det. Lite sissådär me det men de kan nog va bra så den här askan som är i luften försvinner. Eller?
Suttit hela dagen me å försöka fixa med mitt CV och mitt personliga brev, vilket inte går så bra men nångång blire klart hehe...
Det verkar så krångligt, man ska med massa konstiga saker å skit. :P hehe
Nyss hade jag värsta grejen som ja skulle dela med mig av men har redan glömt bort det. TYPISKT!:P
Just de nu jävlar...
Hade en as konstig dröm inatt. Och så var den värsta verklig också.
Jag hade nån/nåt som följde efter mig vart jag än var. Typ en ande eller nåt.
Den gjorde nåt på mig eller vad man ska säga men om ja typ satt i köket kunde man höra hur den rev ner allt i vardagsrummet å massa sånna saker... Å ibland kunde den komma till köket köra ner min kopp ja hade på bordet. Värsta skumt. Jag vart jätte arg och sa åt den att lämna mig ifred men då vart den ännu mer arg eller nåt och gjorde värre saker. De va lite som i Paranormal activity. AS läskigt. Men men... :P
Nae nu ska ja la fortsätta med de ja höll på med. =)

Peace Out! =) 


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, skriva CV och personligt brev är så TRÅKIGT. :/

2010-04-23 @ 07:29:03
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa och jag blir galen. Sitter fast på vissa pungter haha :P Får se hur det går på mötet idag :P

Ses ikväll =)

2010-04-23 @ 09:21:18
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0