Måndag den 19:e April 2010 Vila I Frid Mormor<3

1 vecka sen jag skrev. Tyckte la att det var dags för ett litet inlägg igen :P
I onsdags fick jag veta att min mormor gått bort. Vila I frid<3
Jag vet inte hur jag mår riktigt över detta...
De är första gången för mig som nån nära mig går bort.
Vet inte om jag inte riktigt vågar acceptera att det har hänt.
Vågar inte heller känna efter hur jag har tagit det.
Känns konstigt att det nu gäller mig, den senaste tiden har det varit en del som gått bort.
Och det har hänt för mina vänner som står mig nära.
Men nu har det liksom kommit till mig. Nu är det jag som förlorat någon.
Hur känns det..? Jag vet inte, har inte en aning.
Det som är mest jobbigt just nu är att se min mamma så ledssen.
Har aldrig sett henne såhär innan.
Jag kan inte gråta med henne, utan jag låter henne gråta hos mig istället.
Jag grät den dagen jag fick reda på det men inte mer.
Varför..? Är jag chockad..? Är det fel på mig för att jag inte gråter mer som jag igentligen kanske borde..?
Mamma vill att jag ska skriva en dikt som ska stå i annonsen i tidningen.
Jag har ju skrivit en del men har aldrig delat med mig av det med någon.
Och nu bara för att jag SKA skriva så står det still i huvudet på mig. Så typiskt :P

Nae nu ska jag fixa lite. Ska åka och träna senare också. Men dubbelt så hård träning.
Ska nu mera cykla fram och tillbaka till träningen också. =)
Hejjah Elin. =)

Peace Out // Elin*


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns ingen som säger att man borde gråta. Du kommer förmodligen att gråta mer.. Bara för att man är ledsen behöver man inte fälla tårar alltid..



I och med din frågeställning har väl inte de hela riktigt sjunkit in. Oftast gör de de på begravningen om inte tidigare.. För vissa tar de längre tid än andra. Och alla sörjer olika, på sitt eget sätt och alla sätt är rätt sätt...



Lycka till med dikten..

2010-04-19 @ 19:29:08
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

De är nog så.. =)

Hehe tack så mycket =)

2010-04-19 @ 19:40:58
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Joohanna

<3

2010-04-20 @ 06:47:33
URL: http://meetoyou.blogg.se/
Postat av: Lina

Lav lu.. <3

2010-04-20 @ 21:11:56
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0