Torsdag den 24:e September 2009

I morgon gäller det...
Då ska jag provjobba mellan 15.00-22.00.
Känns bra faktiskt... Ska bli skönt att göra nåt igen =)
Kom på en grej igår...
Om jag får detta jobb och blir anställd.
Sen om jag ska börja simma så måste jag ju göra det innan jag åker och jobbar.
Då kommer inte ja ha nån tid för mina vänner.
Va tråkig jag kommer bli då :P
Bara hoppas att jag kanske inte jobbar så mkt på helger så jag får tid då istället=)
Nae men det känns bra faktiskt..
Fast det är fortfarande en del grejer som ligger och gnager i huvudet på mig.
Men jag hoppas att jag inte trycker ner mig själv med det för mkt.
Kanske därför jag är off..?
Nae men vi hörs gott fölk!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0