Torsdag den 17:e September 2009

Snacka om att hösten närmar sig.
Det blir fortare kallt på kvällarna och lite kallt långt in på morgonen.
Mysigt, hihi =)
Snart dags med vantar och mössa och grejer =)
För ett tag sen fick jag veta att en kille jag lärde känna från diabeteslägret är död.
Han var 87:a och dog häromdagen.
Känns väldigt läskigt faktiskt.
Vi pratade väldigt mkt med varann efter när lägrena var slut sen tappade vi kontakten, sen känns det så overkligt att någon man känner är död.
Äckliga rysningar i kroppen får man.
Han dog i en singelolycka ute i Västerlösa. Var där och såg hur det såg ut.
Man mår lite illa när man står där och även nu efteråt när man pratar eller skriver om det.
Så hade inte jag sett honom på några år så var det en som hade skrivit ut en bild på honom och lagt där bland lite ljus.
Han ser precis lika dan ut fast utan glasögon. Nae usch, känns inte bra.
På tal om annat....
Jag ska på arbetsintervju på måndag :D
I Hjulsbro har dom en typ Pizzeria/krog/Pub som heter Lazlo nåt.
Så dit ska jag på måndag! :D
Jag hoppas verkligen jag får det.
Om jag får det och blir anställd mm så säger jag BYE BYE SKÄGGETORP! =)
Då blire egen lya! =)
Önska mig Lycka Till!
Nae nu ska jag gå och ta mig en vaniljbulle som mammsen bakat och en kopp te! :D


Peace EliN


                                         
                                                      För jag ska på Arbetsintervju på måndag! =)

Kommentarer
Postat av: mia

GUD SÅ HIMLA KUL FÖR DIG !!! :D:D

Önskar dig all lycka till gumman !! och hör gärna av dig efteråt :D !!



LOVE <3

2009-09-17 @ 22:19:54
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Hannah

jag håller tummarna för dig :D

2009-09-20 @ 12:39:44
URL: http://hannahtheone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0