Tisdag den 29:e September 2009

Igårkväll blev bdet brasken en stund och det var tur att vi åkte dit för det var inte tänkt så först.
För jag har inte skrattat så mkt på jag vet inte hur länge.
Haha, hade verkligen skit kul:P
En fullgubbe kommer och Becka slår huvudet i AGA skåpet och vi pratar om fula vänner (Som va i närheten) :P Hahahahahaha:P Nae de va riktigt jävla kul =)
Så vi sa att vi skulle försöka göra en repris.
Jag Anna Och Becka. =) "De bästa på att skratta"
Satt inne på Mcd ett tag med då jag slog Anna i huvudet med en tidning och det sjuka var att jag inte kände hur mkt jag tog i när jag slog så stackars Anna fick ont! =( :P
Nae... Braskensbro... Here We Come Tonight! =)
Inatt drömde jag om att jag skulle föda barn:P det va as verkligt, och pappan var Skrot! :P
Vi va inte tillsammans eller nåt men vi skulle barn ihop:P
Så kom jag på när jag vakna att det är ju så de går till för det mesta nu för tiden.
Folk skaffar barn med varann men inte är ihop. Kanske funkar bättre..?
Nae nu ska jag hoppa in i en dusch, sen ska jag gå på ikano med Becka och ta en fika =)
Sen blire å invänta kvällen =)

Peace EliN


Väldigt Förvirrad!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Pratade ni oxå om fula vänner?? För den vännen jag pratadeom var INTE i närheten...:P

2009-09-30 @ 01:17:42
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0