Tisdag den 22:e September 2009

Att ens humör kan vända så enkelt på en dag är lite knäppt.
Igår mådde jag kanon bra och var glad över jobbet och allt de där.
Men idag så känner jag mig så jävla deppig.
Allt går runt i cirklrar i huvudet.
Jag kan inte sätta tummen på plats och veta vad det är som gör mig deppig.
Känns som att det har flera anledningar.
Jag börjar få panik och börjar bli nervös.
Jag tappar orken och lusten efter just en "grej".
Sen rullar det bara på typ.
Känns som att jag lägger på mig själv mer skit så att jag ska ha mer saker att fundera över.
Den största delen i allt tror jag ligger i min sjukdom.
Ibland får jag mina dagar då jag mår verkligen piss över att jag är sjuk.
Jag vill inte va sjuk.
Men det syns inte på mig.
Mamma fick 3 kids innan mig och så just jag får diabetes. De är ju typiskt :P
Nae men alltså... Äh, skit samma. Palla!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0