Söndag den 27:e September 2009

Jaa då var det söndag. Kom precis från duschen och ska snart fixa mig lite sen ska jag följa med mammsen till centrum. =)
I fredags provjobbade jag juh. Det gick super bra och det var kanon kul =)
Personalen där var även nöjda med mig och chefen tog mina nummer och skulle ringa mig nu i veckan som kommer. =) Så jag hopps verkligen att jag får jobbet då blir jag SUPER GLAD! =)
Det var as mysigt där och allt gick så bra.
Det var många kunder som jag kände igen från Hamlet, vissa tittade lite konstigt på mig.
Tror dom kände igen mig också:P
Nae men jag tror på det här och hoppas verkligen att det går vägen. =)
Igår var det sista bilträffen i Linköping så jag var på den. Åkte med Becka =)
Haha va as kul när vi skulle gömma oss för dom "Där" två:P
Sen blev det brasken och chilla..=)

Ska göra ett beslut i morgon och det känns skit jobbigt.
Men på nåt sätt så vet jag att det är detta som är rätt.
Jag måste få görat i min takt.
Och jag har lite att skylla mig själv också men det är inte meningen att jag är redo än
känner jag...

Nae nu ska jag föna håret och dra på mig lite kläder.

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Johanna Skog

så kul för dig :D jag sa ju att dom var trevliga & så :) hoppas du får jobb där. Puss & kram

2009-09-27 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0