Onsdag den 9:e september 2009. Alltså 090909 :P

Nyligen hemkommen. Har varit på Ikano med Madde (min arbetskamrat) :D
Där gick vi och kikade runt lite, tog en fika och shoppade lite.
Jag köpte ett par nya örhängen och ett nytt linne:D
Sen sa vi att vi skulle dra till stan en sväng med.
Där köpte jag ett armband från dom här indianerna som brukar stå där och spela.
Jag tycker den musiken är så jävla fin och jag blir så avslappnad av att lyssna på det.
Så då köpte jag ett armband, kanske kan hjälpa mig med att bli en bättre människa..?
Sen gick vi in på Young inne i stan.
Där köpte jag inte mer än en VÄSKA! Hahaha:P
Jag var tvungen att köpa en väska haha:P
Jaa, jag har tydligen inte redan massa väskor utan jag behövde fler:P
I måndags jobbade jag kväll på hamlet och lunch på tisdagen. Skönt å jobba lite =)
Så igår spelade jag lite på spelautomaterna och stoppade i 40kr och vann 400kr :D
Inte fel höhö:P
Så har man blivit sjuk också. Har haft skiten i 3 dagar nu och det känns som en evighet.
Är skit krasslig i halsen och hostar snart upp lungorna eller nåt.
Sen idag när jag vakna så hade jag även blivit lite täppt i näsan och snorig.
Fan jag hatart:P
Men det var väl på tiden att jag blev sjuk nu.
Har inte vart sjuk på ett tag.
Men det är så jävla jobbigt på nätterna. Man vaknar och väcker hela huslängan för att man måste hosta och inte kan sluta.
Har sökt ett jobb i Vadstena. Ett servitris jobb.
Dom behövde massa personal nu inför hösten. Så det är bara att hoppas på det bästa! =)
Jag behöver komma bort.
Orkar inte bo hemma längre. Jag vill ha mitt eget, där det bara är mina saker och jag får göra vad jag vill och när jag vill. Ta hem vem fan jag vill:P
Skulle va underbart just nu.
Dags för mig, vi hörs väl ganska snart igen.
För just nu så är de faktiskt dags dra igen,
så ha de bra mina vänner, vi syns väl nån dag igen - om jag nånsin kommer tillbaks igen.

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0