Måndag den 21:e September 2009

Idag var jag på arbetsintervju i Hjulsbro.
Och jag ska provjobba på fredag hihi :D
Är super glad.
Dom lät jätte possitiva och allt lät så framåt.
Så jag hoppas att dom vill ha mig kvar så jag blir anställd. =)
det var en jätte mysig plats faktiskt.
Känner att där skulle jag kunna trivas. =)
En ny plats innebär nya saker att lära in, och det är kul.
För det är ju inte alls samma sak som gäller mellan alla olika restauranger och det märks=)
Chilla arbetstider också. =)
Man börjar 5 och slutar 10-11 nångång, fast jag ska va där vid 3 på fredag bara för att få in lite mer bakom skallbenet och se hur det fungerar =)
Så får jag T-shirt och förkläde där så jag behöver bara skaffa mig ett par svarta skor =)
Och det är ju inte så svårhittat :P
Nae men jag är verkligen jätte nöjd och glad.
Så jag hoppas att allt kommer gå vägen så jag kan börja tänka på en framtid =)
Nae nu ropar far att maten är klar.
Spagetti och Köttfärssås =)


Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag önskar dig all lycka och hoppas verkligen du får jobbet och att du kommer att trivas..

Förhoppnings vis finns det ingen risk att du jobbar för mkt.. och att det då blir lite tråkigt.. ;) LYCKA TILL..!!

2009-09-22 @ 13:51:11
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0