fredag den 25:e September 2009

Jaa nu ser min blogg ut lite som den gör:P
Den håller på att bli iordningg gjort nämligen hehe =)
Idag är det fredag, och innebär att jag ska provjobba ikväll =) Känns jätte bra och inte så speciellt nervös än heller.
Fick någon jätte konstig magkänsla förut.
Då jag var på millimetern att spy. Vet ifan vad det var för nåt men läskigt var det och det var en exakt spykänsla.
Usch... Men nu har det gått över.
Bara hoppas att magen låter mig behålla maten som jag om en stund ska käka...
Hoppas allt går bra ikväll, det vill jag verkigen.
Och att dom vill ha mig kvar.
Ska eventuellt jobba på Hamlet i morgon kväll också. =)
nae nu måste jag fixa det sista innan det är dags..
Önska mig lycka till! =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå va fin den börjar att bli.. Hoppas att du får den som du vill nu.. :) Lyck till i kväll.. Pussar

2009-09-25 @ 19:26:27
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Mulla

Lycka till!!

2009-09-25 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0