Torsdag den 15:e Oktober 2009

Nu sitter jag hemma hos Lina och dricker en kopp the. =)
Jag och klint har ränsat alla deras kläder som legat på golvet i Linas rum.
Och de va en del kan ja säga haha:P
Men nu är de gjort iaf, så nu ska bara allt in i en garderob =)
Idag gjorde jag tacos till broder och Moder. De va uppskattat :D
Plus att de väldans gottitt =)
Annars idag har det inte blivit så mkt av.
Skulle gått till ikano med Lina för att hitta mig ett par svarta byxor men sen kom jag ju på att Anna är ju Falkenberg =).
Så jag ringde och dom skulle ändå förbi G-kås så då sparar jag typ 300 spänn =)
Kalas bra hihi =)
Ska försöka ta mig ut till Skänninge i morgon också och ge Annas tissededisar lite mat =)
Hade tänkt fråga pappa om vi kunde övningköra men han skulle tydligen till farmor och Farfar så vi får se hur det blir =).
I morgon ska de ju bli snöblandat regn, jag undrar om man får se lite snö i morgon =) BUSIGT:P
I helgen annars blire lungt också, har inget planerat så de får bli som de kommer =)
Men det brukar alltid komma upp något i helgen när man inte har nåt planerat så det blir nog bra =)
nae nu ska jag springa till Pressis och köpa mig en cola =)
Ha de så bra så hörs vi gott fölk =)

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0