Tisdag den 27:e Oktober 2009

Ny vecka igen..
Händer inte så speciellt mkt mkt i veckan.
Ska försöka komma iväg till Arbetsförmedlingen i veckan och skriva in mig tänkte ja.
I helgen fyller pappa år, på lördag. Då ska vi fira honom under dagen.
Och vi ska även till min morfars grav på förmiddagen.
Sen på lördag kvällen blire kanske lite fest då Lina fyller på söndagen och hon skulle eve ha lite party =)
Annars blire en lugn helg.
Just nu vet jag inte om jag är sugen på att festa.
Skulle helst vilja bara åka bort och ta det lungt. Skulle va riktigt skönt det med.
Men det märks vad som händer när helgen närmar sig mer =)


"Känns som att jag kommer få fundera på detta livet ut. Jag kommer inte våga ta upp det och prata om det. Allt kommer bli fel och förstört. Det vill jag inte!. Men fan vad mitt huvud tänker just nu"

Peace EliN


Kommentarer
Postat av: mia

Saknar dig med stumpan !! <3 jag kanske kommer till dom redan på fredagen men får se :) ! Pusspuss Ska bli toppen att träffa dig ! :D

2009-10-28 @ 19:21:08
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0