Tisdag den 13:e oktober 2009

Jaa...
Idag var Lina med mig när ja bytte P-stav.
Vart lite smått nervös när vi satt i väntrummet på Kvinnohälsan.
Väl inne så satt vi och gick igenom lite.
Sen var det dags att lägga sig på den där "sängen".
Hon tog bedövning först med typ en 10cm stor nål rakt in i armen.
Gjorde fett ont:P
Och så fick jag handsvett, det brukar jag aldrig få.
Sen tog hon fram den där jävla kniven som ska stycka upp mig med:P
och började skära i armen.
Jag kände inte så mkt, mer än att hon typ "skrapa" av "skiten" från den gamla samtidigt som hon drog ut den.
Lite smått läskigt hehe.
Sen började det blöda som faan, och sen satte hon in den nya.
Gick fort och kändes inte så mkt mer än bedövningen.
Så nu ska den nya sitta hos mig tills jag är 22 :D
haha, fan va gammal ja är då:P
Så satte hon på något slags plåster som ser ut som tejp sen en tuss över det, sen ett bandage.
Bandaget ska ja ha tills i morgon eftermiddag och "tejpen" ska sitta tills de ramlar av, av sig själv. =)
Tack Lina för att du va med mesiga mig :P
Vi gick lite på stan innan vi drog till Kvinnohälsan där Lina även köpte lös the =) sen gick vi in på Gränden för att se vart den nya Apel store butiken öppnat. Men hitta den inte:P
Man blir fan förvirrad när man går inne på gränden nu för tiden. :P
Efter vi va klara på kvinnohälsan gick vi även förbi Hamlet en sväng.
Ja spelade upp 90kr :P
Dom hade precis tömt maskinerna och då vinner man inte...
Jävla skit:P
Sen åkte vi med Madde hem.
Snabbt och smidigt =)
Nae nu ska ja spela klart kort med Klint sen gå hem och tråka.
Lina har ju somnat på soffan.
Hon sov inget i natt. Pullan då..
Ha de fint gott fölk så hörs vi! =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Malin

Så gammal är man inte när man är 22:)

2009-10-14 @ 00:15:19
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha:P

2009-10-14 @ 13:51:16
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi.. Tycker du att du var mesig?? vad var inte jag då?? Jag fick ju ont i armen fast ingen rörde mig.. ;) haha...

2009-10-14 @ 20:19:51
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha:P Men ändå:P

2009-10-14 @ 21:17:31
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0