Söndag den 25:e Oktober 2009

Nu är det snart slut på Oktober månad. Klockan är nu runt halv 6 snåret och det är mörkt ute.
Det har det visserligen varit ett tag men det går fort nu.
Även idag ska man ju ställa tillbaka klockan. Eller natten tills idag skulle man gjort det.
Så igentligen är ju klockan bara halv 5 hehe:P
Igår följde jag med Kimm när han skulle hämta en full Tommy ute hos Cribbe:P
då såg vi lite snöblandat regn :D men det lägger sig ju inte tyvärr på backen =(
Är lite sugen på snö faktiskt. Inte blasket men ny snö som lägger sig och blir kramsnö hihi =)
Jag har lite dåligt samvete för vissa saker.
Te.x. för att jag inte umgåtts med min brors barn mer än vad jag vill.
Jag mår faktiskt dåligt över att jag inte är med dom mer än vad jag är.
Jag vill att jag ska va deras favorit när dom blir större :D
Visst det är mitt eget fel och det ska nog bli ändring på det =)
Jag har börjat lyssna väldigt mycket på block 44.
Deras texter är riktigt bra.
Te.x. Mitera och straffad. Dom är bra!
" Jag saknar min frihet nu. Och klappen på min axel"

Peace EliN =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jaa det ska bli riktigt mysigt :D Tack ska du ha

Kram Jossan

2009-10-25 @ 23:05:01
URL: http://jossanjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0