Söndag den 11:e Oktober 2009

Jaa då var denna helg över.
Gick upp skapligt hela helgen, skönt som fan så ja slapp sova så jävla länge:P (Kan ju va ganska bra på det:P)
I fredags blev det lungt, kommer inte ritkigt ihåg vad ja gjorde i fredags:P
i lördags va de ju Strååker där ja och anna va flaggisar:P As kul hade vi.
Vi lekte myror i brallan:P HAHA
Sen på kvällen va ja med Anna och Becka, vi drog hem till Anna i skänninge och chilla.
Ja och Becka såg på Andar finns dom..? där vi somna om vart annat i Annas säng:P
Just de... Ja jobbade i fredags på Lazlos:P Hehe.
Jaa annars igår blev det lugnt =).
Såg på Johan Falk 3:ans film med Kimm igår med.
Nu har vi sett 1:an 2:an och 3:an. Bara 4:an kvar sen 5:an och 6:an =)
AS bra dom där filmerna.
På tisdag är det dags för byte av P-stav, dock lite smått nervös eftersom de gjorde så jävla ont sist. Visserligen gjorde ja det på Ungdomsmottagningen då och nu är det på Kvinnohälsan. Dom kanske är lite mindre hårdhänta där. Hoppas på det iaf.
Så tänkte ja på..
En P-stav håller ju i 3år. Så när det är dags att byta igen så är ja 22 år.
Haha, fan va gammalt:P (för å va mig) :P
Kommer ihåg när ja satte in min första gången.
"När ja ska ta ut den så är ja 19 och har tillochmed vart 18 i ett år." HAHA:P
Jaa HEJJA! :P
Undrar vad som händer inom 3 år..?
Bor man själv..?
Har ja barn eller en partner..? (hoppas på partner iaf)
Vart bor ja..? (hoppas i hus) :D
jaa lite smått och gått bland alla sina tankar:P
Idag har ja vart med Jessica större delen av dagen.
Vi va på ikano å fika, sen drog vi ut till Västerlösa till hennes föräldrar sen vid 5 åkte vi och jobba i Söderköping =) De va skojsigt:D
Sitter hemma hos Lina nu. Vi har spelat lite kort och ja ska snart dra mig hemåt.
Lina har skola i morgon.
Lina tog blodsocker på mig förut, hon tyckte ja verkade lite hög:P
Jaa de kan man säga att ja va. Inte så lite heller.. 31,7 HAHA Hoppsan:P
De ordnar sig under dagen i morgon =)
Vill komma igång med min bok. Jag vill dela med mig av mitt liv som diabetiker.
Så Anna... Vi måste komma igång med den =)
Och Anna... Tack för att du fixar min blogg. Du är BÄST! :D
Tack för idag =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du p-staven tvivlar jag rätt starkt på att du har barn inom 3 år. Boken ja, jag har ju en vecka av lugn och ro nere i Falkenberg nu så jag kommer att köra på. Kommer leta efter fakta så det kommer bli en fakta del i boken. Funderar lite på hur jag ska fixa till allt men det kommer bli kanon!

2009-10-12 @ 12:47:39
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! =) De blir kalas bra =)

2009-10-12 @ 15:41:38
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du betyder <3

2009-10-12 @ 16:49:41
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0