Onsdag den 7:e Oktober 2009

Jag kan inte riktigt förklara hur det känns.
vet inte om det känns jobbigt eller skönt.
Kanske både och..?
Jag är inte speciellt förvånad över att det kanske blir såhär.
Men ändå så vet jag nog inte hur jag kommer ta det.
Det känns jobbigt men ändå inte.
Åhh va krångligt det är.
Jag vet att det kommer bli bra i slutändan men nu den här väntan på hur det kommer bli är lite oroväckande.
Tur att det händer nu och inte för 5 år sen.
Då vet ifan hur jag hade tagit detta..


Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Johanna =)

Vem gör din blogg ?? Nyfikna jag =).. Mig vill ha med ha så här fiin :D..



Kramar // Johanna me Evvi & Albin ;)

2009-10-07 @ 18:10:09
Postat av: Anna

Ja Felin.. Vem är det som gör din snygga blogg? Haha. Börjar lära mig photoshop nu! Så snart kommer headern!

2009-10-07 @ 22:25:23
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0