Lördag den 24:e Oktober 2009

Dags för en uppdatering ser ja hehe.
De va några dagar sen.
Har hjälpt Lina och dom att flytta nu i några dagar.
De har vart kul. Eller jag och Klint har haft as kul.
Jag är en sån jävla skadjeglädjare så de e sjukt. Haha:P
Tycker synd om dig Klint, men de va ritkigt kul :P
PLUS att även du garva. :D
Har fått en massa tröjor av Ewa också, tack så jätte mkt =)
As mysiga. Dom är typ stickade men ändå inte, för dom sticks inte haha:P men dom ser stickade ut=)

Dom senaste dagarna har jag även tänkt en hel del.
Ibland är det mycket som surrar runt och ibland står det still.
Men sen när man kommer till några känsliga tankar så vill inte huvudet samarbeta med mig längre.
Då tar det slut igen. Då kan ja inte ens komma ihåg vad jag åt till middag liksom:P
Alla beslut som man måste ta den närmaste tiden och jag måste pusha på mig själv också.
Men ja kan inte... Men ja VILL så jävla mycket saker, jag vill nå fram men det känns som att snart orkar repet inte hålla mig uppe längre utan den måste släppa taget om mig.
Och ibland när jag tänker så kommer de även upp bilder.
OCH så finns det en grej som jag stör mig på något så ENORMT!!!
Synd att min dröm som jag hade inatt inte va på riktigt. Det hade känns riktigt skönt!

I November blire Ullared för mig mamma och Anna.
Längtar jag mycket till faktiskt. 
Då blire inhandling av julklappar till de versse människor hehe.
Bara hoppas att pappa hinner fixa felen på bilen så vi kan åka =)
Har en känsla av att det kommer va mycket folk, men de är det värt.
Jag kommer få umgås med mammsen och det betyder mkt. Vi får inte så mkt egen tid ihop.
Lite mor och dotter tid behöver alla som har tillgång till det.
Sen att Anna är med stör mig inte ett skit.
Hon har vart en del av våran familj och hon vet att hon är omtyckt av familjen Andersson.
Anna... Du vet vad som hade hänt om jag fick bestämma ;)
Så henne gör det absolut ingenting att hon följer med mig och mamma.
(Bara bra också, för varken jag eller mamma hittar där inne) Haha:P
Jag har bara vart där inne 1 gång och ja gick fan vilse tills jag såg att det hängde skylltar i taket och då såg jag hur jag skulle gå HAHA:P
Fiffiga Elin vett ni:P
Vi kanske kan få med oss någon mer som följer med oss ner.
Billigare för alla och nån mer kanske behöver handla julklappar..?
Johanna..?<3 Haha:P Ska du med..? :D De finns plats =)

Nae nu ska jag föna håret och sen se om Kompis ringer =)
Peace EliN =)

Kommentarer
Postat av: EWA

Tack själv Elin!! Du är underbar som stöttar så mycket i allt elände......inget är kul just nu....allt är ju som ett enda kaos!

Kramar om dig massor!!!

Puss "mamma" EWA

2009-10-25 @ 11:10:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0