Fredag den 30:e Oktober 2009

Sista fredagen i Oktober idag hehe...
Idag jobbade jag på Hamlet, det var as kul och jag har verkligen saknat att jobba där.
Det har ju inte blivit av så mkt den senaste månaden.
Dom har även en ny kassa som ja fick lära mig idag.
Den va lätt å lära sig och det va kul hihi. =) Allt i toutch hehe.
Hoppas jag får jobba mer snart.
Känner verkligen att det är där jag vill jobba resten av mitt liv. Jag trivs så sjukt jävla bra där.
Sov tillochmed dåligt inatt för att ja såg fram emot att jobba där idag.
Skulle kunna göra vad som helst för att få en fast anställning där.
Men jag vet att det kommer inte hända tyvärr.. =(
Jag lever för Hamlet hehe. =)
Annars idag har jag inte gjort så mkt.
Mamma mötte upp mig på Hamlet när jag slutade så gick vi till tebladet och köpte löste =)
sen gick vi in på Gränden och köpte oss varsin munk med smält mjölkchoklad på. MUMMA! =)
Sen köpte vi varsina jeans leggins på Bik Bok också =)
Jag fick ett par ljusa och mamma ett par mörka.
Jag har redan ett par mörka hehe =)
Sen åkte vi hem. Vi skulle kollat efter linne också men tiden blev för knapp så vi hann inte hehe.
Men jag blev så nöjd så ändå =)
När vi kom hem la ja mig i sängen framför tv:n och bara slappade =)
Sen var de mat =)
I morgon ska lilla Lina ha lite fest för hon fyller år på söndag. =)
Så då blire att va där och umgås med folket =)
Sen fyller även min pappa år i morgon, så då ska vi fira honom på dagen först.
Även farmor och farfar kommer också och även mina söta brorsbarn =)
Nae nu ska jag titta lite på kanal5/play och se om de finns några avsnitt jag missat =)
Hade fint gott fölk så hörs vi =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur att jag visade dig vart tebladet låg.. ;) hihi.. Vad vart det för gött te då?? :) Ses i morgon.. Pussar

2009-10-31 @ 03:10:23
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe jaa verkligen =)

Jag köpte strawberry cream och mamma nåt honungs te =)

Tack för ikväll gumman =)

Puss<3

2009-11-01 @ 03:10:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: mia

Sv: Tack så jätte mkt själv gumman, det var jätte trevligt att träffa dig, Saknar dig så mkt min älskade vän, nae det får fan inte göra de, tack för att du försrår mig gumman.

Ha de så bra så sess vi snart igen :)

Pusspuss <3

2009-11-01 @ 11:47:53
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0