Fredag den 2:e Oktober 2009

Jaa... Då var man en Iphone ägare då =)
Är så jävla glad att jag äntligen fått den.
Jag höll på att få krupp på ikano igår men det jämnade ut sig med en fin belöning =)
Var även på ikano idag och köpte mig en liten "strumpa" till mobilen.
Så jag äger en Iphone och är så JÄVLA glad. =)
Plus att jag är glad över att jag fått säga det mesta till DIG som jag velat säga hur länge som helst.
Skönt att inte ha nåt mer med dig att göra.
Slippa höra dina äckliga bekymmer och alla "problem".
TACK GODE GUD!!!!! (Pust).
Du har ju inte direkt varit nån favorit i mitt huvud!
Förlåt men jag är så jävla förbannad på dig så jag orkar inte hålla in mig mer om vad jag tycker om dig. TYVÄRR!
Vi alla måste få höra sanningen nån gång i våra liv.
Jag själv kommer få höra en del mitt liv men det är det antagligen värt.
Nae, nu har jag inte tid med detta mer.
Ha det fin fint gott fölk så hörs vi!

Peace Happy EliN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0