Torsdag den 5:e November 2009

Jag har jobbat idag. Har jobbat i 3 dagar nu. Plus att jag ska jobba i morgon, och på lördag då ska jag även jobba heldag. Så börjar halv 12 på förmiddagen och slutar 23.00 på kvällen =).
Sen på måndag ska jag jobba också och då är det kväll=)
Älskar att jobba på Hamlet. Jag gör verkligen det. Kan inte bara min chef göra mig schema lagd och ge mig en anställning så jag slipper gå som timvikarie.
Jag måste ju söka andra jobb, men jag vill inte det. Jag trivs så jävla bra på Hamlet. HELT SJUKT!!
Kan man trivas så jävla bra på ett jobb..?
Jag gör det iaf och är så jävla glad för det. =)

Blandade känslor. Allt går ut och in och fram och tillbaka.
Blir helt tom. Ska jag eller ska jag inte..? Jag måste, det vet jag.


Peace Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0