Tisdag den 3:e November 2009

Har jobbat idag på Hamlet =) Ska även jobba där i morgon också =)
Riktigt kul att få jobba lite =)
Annars händer det inte så mkt i min lilla värld hehe.
Kunde inte sova inatt...
Filmen 14 suger började jätte sent. Typ vid halv 4 i morse. Så då såg jag på den hehe.
Sen låg man å vred å vända sig hela tiden.
Sen hade ja ställt klockan på 11 så ja inte skulle sova bort hela dagen.
Så ringer det vid 9 vilket jag inte visste då för ja trodde de va alarmet.
Sen kollade jag och då hade ju Hamlet ringt.
Ringde tillbaka och fick åka och jobba =)
Alltid lika kul att jobba på Hamlet.. LOVE IT! :D
Personalen får hålla sig sjuka så jag får jobba lite haha:P
Nae då... =)
Ska checka av lite nu...
Ha de fint gott fölk så hörs vi =)

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0