Tisdag den 24:e November 2009

Jaa då var denna Tisdag snart slut.
Jobbade ju idag =) och alla dessa tanter kom ju. =)
Dom var från Motala och skulle ha en dag i Linköping. Nån slags förening.
Så då skulle dom äta mat på Hamlet sen skulle dom shoppa på stan och svasluta på cloetta med massa godis :P
Söta å goa tanter. =)
Fick massa beröm idag om att jag var en duktig servitris och trevlig som hade koll på sina gäster.
De är alltid kul å höra. =)
Fortfarande lite kraslig i halsen å snorig. Men de är inte alls lika mktnu som de har varit. hehe.
Blev sjuk efterjag tagit vaccinet, lite lurigt de där.:P
nu är det ju 15 stycken i Sverige som har dött i Svininfluensan.
Dom hade en bild i corren idag på hur bakerierna ser ut.
Så nu vet dom ju iaf vad de är å hur det ser ut hehe.
Har fått in en stereo i mitt rum så sitter och å poppar gärnet i rummet haha:P
någon som hr några förslag till julklappr i killar i åldrar 22 24 och 27..?
Lika så till barn i åldrar 4 och 2..? Och även till sina föräldrar.?
Nahepp.. tror du va allt för idag.

Peace EliN =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Killar i 24 års åldern behöver inga julklappar har jag hört :P Jag har samma problem jag... 24, 20, 19, 16, 14 och 3. Och mamma givetvis. Vi får nog gå tillsammans på fredag och se vad vi kan åstadkomma! :D

2009-11-25 @ 13:06:34
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha aa ja tror de med:P

2009-11-25 @ 22:36:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0