Tisdag den 17:e November 2009

Idag har jag jobbat. =)
Super skönt verkligen att få in lite timmar i November så ja kan köpa dom julklappar jag inte hittar på Ullared =)
Sen kommer jag leva gott på Nyårsafton haha:P
Idag var det klaga på Elin dagen på jobbet haha:P  (Fast på skämt) :P
Det var lite roligt hehe.
Ska jobba lunch resten av veckan också. =)
Ska dock gå tidigare på torsdag då jag ska till Kvinnohälsan och prata med en doktor.
Hoppas jag får jobba lite nästa vecka med. Nu har jag ju kommit in i rutinerna så då blir det bara segt om man inte jobbar på några dagar...
Bästa Johanna följde även med mig till Vårdcentralen idag då jag tog detta Vaccin.
Lite biverkningar är bland annat lite feber å så...
Hoppas bara jag slipper det i veckan så jag kan jobba klart.
Men om jag känner mig själv så kommer jag jobba oavsätt hur dåligt jag än mår.
För jag Älskar mitt jobb så jävla mkt. =) The Best!!!
Nae nu ska jag föna håret efter duschen sen ska jag träffa Johanna sen ska jag bort till Madde och lämna en film. Sen blire lungt resten av kvällen..
Ska kanske ge mig på och möblera om i rummet..? Hur jag nu ska lyckas med det:P

Peace EliN


Kommentarer
Postat av: Pernilla Johansson

hej, kul att jag hittade din blogg med så ja kan följa den hehe:)

2009-11-19 @ 16:26:40
URL: http://pernillajohansson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0