Tisdag den 10:e November 2009

Idag, i morgon och på torsdag är jag ledig...
Sen ska jag jobba på fredagkväll. Ska även jobba heldag på lördag och söndag =)
Så de blir lite timmar som jag får in denna månad.
Jobbade ju lunch tisdag-fredag förra veckan sen heldag på lördagen, ledig söndagen å så körde jag kvällen igår =)
Idag pratade jag med mamma, och vi åker till Ullared den 27:e November. Hihi. Längtar som faan. =)
Då ska det shoppas hehe :D
Jag siktar in mig på byxor och tröjor å linnen å strumpor typ :D Hehe.
Sen lite julklappar =)
Vi ska åka tidigt på morgonen så vi är där när det öppnar =)
Nae jag hade inte så mkt mer att bjuda på för denna gång.
Ha de så bra gott fölk så hörs vi. =)

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0