Söndag den 8:e November 2009 Grattis Pappa På Fars Dag!

Sitter hemma och tar mig en varm kopp te.
Jobbade heldag igår på Hamlet. Mellan 11.30-23.30.
Det var riktigt kul men jag hade fan glömt hur mkt de sliter på kroppen.
Iaf när det är mkt att göra som det var igår.
Så idag känns det i svank, rygg, mage, lår och fötter. Hehe =)
Det var jag och Gonza som var i Restaurangen tillsammans. Bara jag själv sålde för 19000.
De är rätt bra =)
Idag är jag ledig men jobbar i morgon kväll igen =)

Jag är förvirrad.
Jag vet att jag måste men jag vågar inte. Det kommer bli fel och allt kommer knäckas.
Hur ska jag göra så att det blir rätt..?
Även att jag inte vill så måste jag. Men jag vet också att jag kommer förstöra.
Men jag får ta det, jag får skylla mig själv för jag kan heller inte rå för vad jag känner.
Så det får bli som det blir helt enkelt.


I fredags drack jag lite med Johanna och Madde...
Lite senare gick vi till Guldfisken i Skäggetorp haha:P
Johannas morbror skulle träffa en brud så vi följde med hehe =)
Kändes lite lustigt att sitta på en krog i Skäggetorp men de funkade:P haha.
Nae... Nu ska jag ta en cigg och ringa Lina...


Peace EliN








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0