Söndag den 22:e November 2009

Då var det söndag...
Helgen har varit lugn... I fredgas var jag på sexparty i Ryd, och köpte lite saker hehe =)
Köpte även en julklapp till Johanna därifrån  =)
Sen blev lite dricka av och vi fortsatte hos Ida å Krille.
Igår var det fest hos en som heter Björn.
De va rätt lungt vi satt bara å drack å tog det lungt...
Micke hade med sig sin videokamera så vi satt å filma de mesta av kvällen. Haha =)
Idag har jag jobbat mellan 12.30-18.00, gött å få in lite extra timmar på helgen då de är OB. =)
Ska även jobba lite denna vecka men inte hela.
Sen lite veckan efter det å så... =)
Blir en bra lön i December =)
Va hemma hos Cicci igår som jag inte träffat på jätte länge.
Fick massa saker av henne då hon flyttar till USA.
Tack så mkt Cicci =)
Nae nu ska jag sova trött och sliten efter helgen =)

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0