Söndag den 15:e November 2009

Stod i duschen nyss...
Satte upp benet på kortsidan av badkaret för att smörja in benen.
Då jag halkar till och slår nästan ut tänderna på mig själv haha:P
Livrädd vart jag haha:P
Sen när jag ska sätta upp duschkranen så åker en champoflaska ner och hamnar på samma fot som sist. Haha:P
De går fan bra för mig när jag duschar alltså.
Skulle ju bara saknat att jag skulle ramlat ut när jag skulle gå ur också haha:P
Får lägga nån glid matta i badkaret. Aa, å de är ju skönt att stå på..? NAE:P

Nu har jag jobbat klart för denna helg.
Jobbade kväll i fredags sen heldag igår och heldag idag.
Så lite sliten i kroppen är jag allt. Men de blir pengar i December så de är skönt =)
Ska även jobba lunch hela denna vecka som kommer också =) Nice som fan =)
Får ihop lite pengar trotts allt.. Sen de där lilla pluset att man får så bra med dricks när man jobbar kvällar å helger. På lunchen är det ingen höjdare men de blir lite iaf =)
Igår jobbade jag med IllaLill och vi båda blev GALNA igår när vi jobba. Haha:P
Folk överallt och hela tiden. Vi gick omkring å svor å fan allt:P
Men de skrattade vi åt idag hehe=)
Trivs fortfarande så jävla bra på Hamlet.  JAG VILL HA EN ANSTÄLLNING ELLER BLI SCHEMA LAGD. :P
Skulle va så sjukt jävla underbart. Bättre än körkort faktiskt. =)
Dom säger ju att man ska åka buss å inte bil:P
MEN..... Ett körkort är så jävla bra å ha till annat också. Men de kommer när den tycker jag ska ha de helt enkelt.
Nu ska jag ta nåt å käka sen fixa lite.

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0