Lördag den 28.e November 2009

jaa då var våran roadtripp till ullared/faleknberg slut.
Det var riktigt trevligt å kul.
På ullared var det riktitg mycket folk, men det var ju löning så det var så inte så konstigt hehe.
Min inköpslista då...

* ett par jeans
* 2 bh:ar
* en klänning
* en tunika
* en väska
* en nessisär
* en plånbok
* en termos (en sån här liten som man kan ha med sig ) =)
* shampo/balsam. ( de här som dom gör reklam för på tv:n)
* tre tjock tröjor.
* tre par trumpor

Jag tror de var allt. hehe... Kommer inte riktigt ihåg. :P
Sen köpte jag massa julklappar också =)
Så nu har jag inte lika många kvar att handla till när jag får min lön i December. =)
Idag blev jag ledig. Skönt det med.
I morgon ska jag jobba långpanna. =)
12.30-22.00 ca.
Sen ska jag jobba dubbelpass på måndag sen lunch tisdag-fredag. Vad jag vet en sålänge.
Så de är as kalas. Jag älskar å jobba. Plus att de är på världens bästa jobb också. =)
Love It!!!! :D
Nae nu ska jag ta mig en cigg å chilla vidare... =)

Peace EliN

Kommentarer
Postat av: Lina

Va kul att du hittade lite saker iaf.. :) Men jag hörde innan du åkte att du inte skulle köpa någon väska.. Men du gjorde de ändå.. ;) hehe...

2009-11-30 @ 02:10:02
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0