Torsdag den 21:e Maj 2009

Jaa då har man fått order om att man ska börja blogga igen. Så det var la lika bra å göra det hehe.
Sitter just nu på Youtube och lyssna på gamla favoriter som typ Sarek och nordman och grejer =)
Tiden som har gått i mellan nu har varit Väldigt uppochner.
Jag har fortfarande min praktik på Hamlet, det går sjukt bra och jag trivs verkligen som en fisk i havet.
Fick mitt betyg från dom i fredgas och jag fick MVG haha, fatta jag Elin Andersson fick ett MVG det är nästan så jag måste gnugga mig i ögonen och titta en gång till.
Sen fanns det en pungt där det stod övriga komentarer och det hade min chef skrivit: "Elin är en mycket trevlig tjej som visar stort intresse för serviceinrikningen och hon kommer även få sommarvikariera hos oss i sommar". Haha fatta..! Jag har jobb i sommar =) och hon vill även sätta in mig på så många timmar som möljigt. =)
Sen en annan pungt där det stod: Frånvaro och där stod det: Ingen frånvaro. Hahaha =)
Jag är fan bäst ibland alltså =)
Dom är jätte nöjda med mig där och det märks verkligen, alla är så omtänksamma, alla bryr sig om varann.
Gonsa på jobbet frågade mig i fredgas om jag ville sitta kvar efter jobbet och ta en bärs, jag sa visst det kan ja göra men jag tog ingen bärs utan tog en cider istället =) Så där satt jag med 5st av mina "kollegor" As härligt =)
Idag börjar jag kl.16.00 och kör till 22.00 ikväll sen är jag ledig i morgon fredag och kör på lördag igen mellan 12.00-18.00 =)
Då blir det bara A la Carte. Catching till dricksen =) tack så mycket =)
Studenten börjar närma sig mer och mer och blir bara mer nervös hehe, men det ska bli så jävla kul men jag är ändå sjukt nervös. hihi. Men de hör till =)
Hoppas att så många som möljigt kan komma antingen till skolan och se när jag springer ut eller hem till mig och fira mig =) eller om ni kommer till krogen på kvällen.
Nae nu måste jag ringa Tommy och se så han inte glömt bort mig hehe.
Ha det fint gott fölk så hörs vi av! =)

Kommer ALLTID Älska dig! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är stolt över dig gumman.. :)

2009-05-21 @ 19:07:22
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är väl inget överraskande att du skulle få ett MVG.. Grattis! hoppas du är mäkta stolt..

2009-05-21 @ 22:53:29
URL: http://perssika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0