Söndag den 24:e Maj 2009

Jaa dagen började med att Evo hoppade upp och la sitt huvud på mitt och sin arm runt mig. Värsta söt =)
Sen va det bara att gå upp klockan 2:P
Somnade vid halv 5 i morse typ, låg och tänkte på MASSA!, vilket va skit jobbigt. Tror ja kommer in i en svacka nu som jag inte tycker om. Usch vill inget känns det som. Jo men de ja vill kommer aldrig hända.
Emma och Lina kom förbi på te och lite sällskap. Sen kom Tommy så umgicks jag med honom.
I morgon är det prov i skolan som gäller, dom sätter alla betyg på tisdag sen ska ja fösöka komma till Hamlet så fort som möljigt. Sissta veckan nu =( tråkigt nog.
Men men... Sen blir det slappt i skolan inte mkt alls att göra, städa skåp typ och lämna in alla böcker. Sen ett möte den      1:a Juni Annars inget planerat. Rätt skönt men fan va nervös ja är haha:P
Nae nu ska ja nog göra lite annat. Skriver nog igen i morgon.
Ha de fint så hörs vi!

It´s empty whitout you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0