Söndag 10:e Maj 2009

Jaa. Då var det söndag igen. Ställde klockan på 11.30 och hoppades på att jag skulle få sova lite, var ju inte hemma före 04.30 i morse så ville ha lite sömn innan ja skulle upp å jobba. Men icke, vaknade istället 9.30 och pissnödig som ett as. Så det var bara å kliva upp och göra sina behov sen satte jag mig och gjorde sälle med Mia som redan hade stigit upp innan mig.
Sen sov ja en liten stund till sen fick Mia säga åt mig att göra mig iordning för avfärd mot Hamlet. När ja väl gick upp i morse kände ja ingenting, men första steget på golvet som jag tog blev skallebang i huvudet haha:P
Aja upp och jobba med dig Elin och allt gick bra idag fick en Pigg-Elin glass innan jag slutade idag med som jag glufsade på när jag gick hemåt =)
Nu är jag hemma hos mor å far och har rensat lite skit i rummet hehe. Skönt de =)
Nu ska jag spela yatzy med Tessan som är här på besök med bror och Evo =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0