Onsdag 6:e Maj 2009

Jaa dags för en uppdaering kanske...?
Nu har det varit varmt ett par dagar och jag har tillochmed fått lite färg hehe.
Så nu var det dags för lite regn, det är skönt faktiskt, luften blir mkt mkt frächare och allt pollen försvinner så det mkt lättare å andas =)
Praktiken på Hamlet bara rinner iväg.
 Har bara 3 veckor kvar sen är det slut, och det är verkligen inget kul alls.
Vill inte att det ska ta slut trivs så jävla bra och allt är så roligt.
Men men... Dom säger att man inte ska fästa sig för mkt men de är försent hehe.
vad har hänt annars då..? Inte så mkt, min mamma fyller år på fredag så då blir det å va där, sen på lördag är det fest =) as kul hihi =)
Jag har ju funderat på att skriva en bok, och nu har jag bestämt mig för att jag ska göra det också. Och Anna ska hjälpa mig med början, det är så jävla svårt att börja när man ska skriva nåt, lika dant när man ska ska göra arbeten i skolan osv, men sen rullar det bara på så  pennan glöder hehe.
Nae nu ska ja nog vila en stund i sängen tror ja. Skönt skönt =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar dej Kimm!<3

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0