Lördag den 23:e Maj 2009

Jaa då va klockan 3 och Lina å Klint har precis gått hem. Vi har suttit och spelat lite kort och lite skit =)
Hela dagen har varit lugn. Känt mig as seg för övrigt.
Vaknade vid 1 tiden och låg kvar i sängen till halv 5 ca då Evo har legat och sovit brevid mig också. Han somnade till förut och började rycka i tassarna på honom, tror han drömde nåt:P
Sen trampade jag bort till Lina, satt där och hängde sen rensade vi alla hennes jävla kläder så nu ser man hennes golv igen:P Sen vid 11 fick vi för oss att vi skulle gå promenad så Lina och Klint tog Arvid och jag gick och hämtade Evo, gick förvånande bra för att Evo har innan varit livrädd för Arvid, men gick kalas. Så vi gick lite mer än halva skägget runt =)
I morgon blir det också lugnt. Ska till skolan på måndag för att göra ett prov sen till Hamlet, börjar lite senare dock men de får gå. Så är det ju bara den här veckan kvar på Hamlet, SKIT tråkigt verkligen, usch. Jag vill inte sluta där.
Men jag kommer ju tillbaka i sommar =) hehe.
Jaha nahe, det blir väl inte så mkt mer än såhär.
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Det är massor som får mig att tänka på dig.!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en underbar dag.. :) Vi kanske kan ta hundarna på en sväng i morgon med och hoppas på lite mer framsteg.. :) hehe.. Nae nu ska jag, klint och Arvid sova.. Så natti natti å ha en skön natt så hörs vi av när vi vaknar.. :) (Har både mob- och hemtele brevid mig.. ;).. )

2009-05-24 @ 02:24:28
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0