Lördag 9:e Maj 2009

Idag var det ju lite bättre väder ute iaf.. Det regnar ju inte så det är ju possitivt, men det blåser som fan hehe Sov brevid Mia inatt hemma hos Lina. Det var mycket kul faktiskt =) Garvade igår som aldrig förr haha.
Plus att jag åkte med huvudet före in i Linas garderob.
Pippi på julafton Mia..?  hahahaha:P
Nae fy fan =)
Ikväll blir det fest ute hos Cribbe med massa folk. =) Kul ska det bli.
Och i morgon ska man jobba från halv 1 till 3 =)
Sen jobba dubbelt på måndag =) dricks tack så mkt =)
Nae nu är det dags för rök/dusch/göra sig iordning/fest.

Älskar dej kimm!<3

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: lina

2009-05-09 @ 19:07:50
Postat av: Anonym

Hejsan gumman..

Tack för den fina komentatern..

Jag tror det ligger lite i det du säger, kanske har kommit i "trotsåldern" ;) då brukar man ju göra tvärtt imot det man blir tillsagd..

Å oftast vet man inte att man är i den åldern..

Kankse därför jag inte finner några svar..

Jag vet att du finns där för mig så som jag finns där för dig..

Vi finns för varandra å jag är jätte glad att jag har dig..

Hoppas att jag kommer på fötterna snart igen..

Tror faktiskt jag är på g uppåt nu.. :)

Tack gumman, Älskar dig.. Din Lilla Lina för alltid.. :)

2009-05-09 @ 19:10:37
Postat av: Anonym

Ja du gumman, va ska man säga om fredagen :P, hahah våat flumm är så himla roligt :D !!

LOVE U !!

2009-05-10 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0