Fredag den 22:e Maj 2009

Den här jävla förkylningen tar kål på mig men det känns som att febern har släppt iaf, skönt det =)
Men hostan ska vi fan inte prata om, det bara skrollar i bröstet på mig.
Så har jag fått en pugnt i ryggen som somnar titt som tätt. As läskigt och det händer minst en gång om dagen nu.
Nu har jag precis duschat, skönt som fan. Ska snart föna håret och fixa tet lite. Har ju klippt mig nu så nu måste jag hålla frillan på plats hehe:P
Idag/kväll blir det lugnt åka lite bil med Tommy och chilla.!
Va på stan med mamma i onsdags och köpte en väska till studenten och så fick jag en ny bh med  hihi Tack mamma =)
Min kräm har kommit också men jag tänker inte säga vad den är till för förns jag vet att den funkar =)
 Nae nu ska jag fortsätta med mitt. =)

MISS YOU LIKE HELL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0