Torsdag 26:e Mars 2009

Jaa.. Sitter hemma hos min Kimmla. Vi käkade tillsammans idag och nu chillar vi lite bara =) han tittar på Simpsons och ja sitter här =) Är inte så förtjust i det men det går att titta på.
Har snart varit redan 1 vecka på praktiken och jag har nog inte kunnat trivas bättre på ett ställe än vad jag gör på hamlet.
Idag var det extra kul för det blev lite stressigt ett tag och då får man massor och göra och tiden går då skit fort hehe.
Men jag ser iaf fram emot att vara där i fortsättningen. =)
I morgon är det fredag och då är de bowling som gäller, ska bli roligt =) Sen ska fölk ut men inte ja. Har inga pengar till det så ja får bara vara med på bowlingen men de är kul det med =)
Annars i helgen blir det lugnt skulle jag tro. Har inget anant planerat hehe =)



Kimm..... Jag Älskar Dej sjukt jävla mkt. Och snart har du och jag 1 år och det har varit det bästa året i hela mitt liv, jag fan inte mått bättre och du har fått mig att kunna se ljuset i framtiden. Jag ser fram emot ett liv med dig och jag längtar tills i sommar då vi ska sitta på landet i hammocken och bara mysa med varann =) Och sen när vi ska åka båt tillsammans och se solnedgången och när det glänser i vattnet =) LÄNGTAR SOM FAN!!!! =) Du är det bästa som hänt mig och jag kommer alltid ÄLSKA dig för den du är. =)
 
ElinAnderssonÄlskarKimmJohannsson!<33

Puss och Kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0