Tisdag 24:e Mars 2009

Då var tisdagen gången på praktiken och snart resten av dagen hehe.
Trivs jätte bra verkligen och det känns sjukt bra =)
Har duschat för en liten stund sen och ska snart föna håret tänkte ja =)
Så sitter jag och funderar på vad jag ska äta idag hehe, kan inte komma på nåt som jag är sugen på direkt.
Men nåt blir det alltid =)
Ska träffa Johanna sen också och senare kanske ja träffar lovely =)
Nae nu ska ja äta apelsinskivor =)

Älskar Dej Kimm! Du är det BÄSTA i Mitt Liv!<3

Puss Och Kram Elin =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: haha. Jo man ska ju de, eller jag ska ju de, för jag tror faktiskt jag är större än de flesta:) eller jag vet att jag är mycke större än många andra. Har större mage än med Bella Men då blev jag betydligt bredare än nu visserligen, men jag växte om Hannah för länge länge sen:)

2009-03-24 @ 23:55:37
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo verkligen:) haha. Ja annars är de bara bra här. Ska försöka fixa till de där inlägget som blev helt knäppt. De bara strular sig haha. Hur är de själv då?

2009-03-25 @ 23:51:07
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0