Måndag 23:e Mars 2009

Jaa. Då var man hemkommen från Hamlet för en liten stund sen. Gick jätte bra och trivs verkligen. Känns mycket bättre där än vad det gjorde på Plaza, känns mer ordentligt på nåt sätt... Sen så är det så himla skön personal där med så då trivs man ännu mer =)
Så jag ser fram emot mina veckor där =).
Det är en annan kille som också har praktik där, han går i 8:an och han är kräsnare än mig när det gäller mat. Jag trodde fan inte det fanns människor som kunde va det haha:P (skämtosido).
Det fanns massa gott att välja mellan och äta som te.x. Spagetti och köttfärssås, järpar med sås å potatis 2 olika sorters fisk bla panerad sen fanns veggi och massa annat. Men han tyckte inte om nåt utav det som fanns på matlistan.! Så stackars kocken fick göra pommes till honom, så han åt bara pommes. Kul..?
Aja, jag vart iaf förvånad över att det fanns så kräsna personer :P
Nae nu ska jag vila lite, har ont i magen å fötter.

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3 Du Och Jag För Evigt!<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jo visst var den enorm:) världens största. Skittungt känns de med..

2009-03-23 @ 19:24:31
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh faan. Finns det kräsnare människor än dej? =P

(Skämtosido) =D <3<3

2009-03-23 @ 21:19:07
Postat av: Joohanna

Åh faan. Finns det kräsnare människor än dej? =P

(Skämtosido) =D <3<3

2009-03-23 @ 21:20:53
URL: http://meetoyou.blogg.se/
Postat av: Kimm

kul att det känns bra :) puss!

2009-03-24 @ 00:25:53
Postat av: mia

åh gumman är så glad att du trivs nu :D, hihih



ÄLSAKR DIG !!

2009-03-25 @ 19:47:46
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0