Måndag 16:e Mars 2009

Jaa... Då var ännu en måndag kommen och gången. Har inte gjort mkt idag. Följde med Johanna och Madde och hämtade barnen sen duschat och ätit sen tillbaka till Madde. Sen tog ja cyckeln hem till Kimm för att hämta lite kläder och skit och kelade lite med min tissemiss =) Sen åkte ja till Skägget igen och då var de bara att vänta på att hockeyn skulle sluta så jag och Johanna kunde gå till Lina. Men ja vart så rastlös efter ett tag så gick innan sen mötte Johanna. Så spelade vi lite kort sen bestämde vi att vi skulle spela plump hehe. Och det var ju inte igår man spelade det direkt hehe. Så kom hem för en liten stund sen från Lina,på nåt sätt så blir det nästan alltid sent när man är där hehe.
I morgon ska ja ringa till Hamlet för min lärare ringde idag och har förmodligen fått min praktik plats där så ja hoppas på det bästa i morgon =) Då jäävlar hehe =)
Hamlet känns som ett bättre ställe än Plaza faktiskt.... Så det lär nog bli bra tror ja =)
Nahe om man ska sova kanske...? Ska upp vid 10-halv 11 i morgon så vill ha lite sömn hehe...

Älskar Dej Kimm!<3    MEST!!!!

Puss Elin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0